درباره هوبر

در دنیای پرهیاهوی امروز که مشتریان ده‌ها انتخاب برای هر محصولی پیش روی خود دارند، بسته‌بندی به اندازه خود محصول و چه بسا بیشتر اهمیت دارد و به عنوان نماینده شما در قفسه‌های فروشگاه نقش‌آفرینی می‌کند. خلاقیت در بسته‌بندی انتهایی ندارد و هوبر اینجاست تا با تکیه بر خلاقیت و نوآوری، برند شما را به بیش از پیش در معرض دید مخاطبانتان قرار دهد.

هوبر تیمی متشکل از نیروهای جوان، فعال و پویاست که سرشار از ایده‌های نو هستند و تمام تلاش خود را برای پیشرفت صنعت بسته‌بندی ایران به کار می‌گیرند. ما در هوبر در تلاشیم تا به مرجعی جامع و کامل از ایده‌های نوآورانه بسته‌بندی تبدیل شویم و جدیدترین ترندهای این حوزه در دنیا را بررسی و در بازار ایران بومی‌سازی کنیم.

فعالیت ما صرفا به الهام از ایده‌های خارجی محدود نمی‌شود؛ بلکه ما در تلاشیم تا با تمرکز بر نیازهای خاص کسب‌وکارهای ایرانی و با تکیه بر جدیدترین نوآوری‌ها، بسته‌بندی‌هایی کاملا نو و منحصربه‌فرد را طراحی کنیم. علاوه بر آگاهی از ایده‌های جدید در صنعت بسته‌بندی، شما می‌توانید انواع محصولات و ظروف بسته‌بندی اولیه را به صورت آماده از هوبر خریداری کنید و ظاهری جدید و چشم‌نواز به محصولاتتان ببخشید.

به امید رشد و پیشرفت روزافزون صنعت بسته‌بندی ایران!

از هوبر بپرسید

پاسخگویی به شما، جزو اولویت‌های ماست. اگر پرسشی دارید، این فرم ‌را پر کنید.

فرم ارتباط با ایده پک - صفحه ارتباط با ایده پک

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد